Saturday, February 19, 2011

AkaN kU Abadikan ...





Seni .....
Sebahagian dari hidup ku ,ada citer disebalik setiap hasil warna2x karya....

Lukisan
...
Kau la peneman dikala sepi ^ luahan hati dikala aku menggong....juge tempat aku berangan2x gak...cam kalu aku tingin makan pizza aku lukeh *Pizza* ..muahahaha..!!!
kalu aku nak duduk keta besaq aku lukeh BMW...cam2x lagi le buat gan lukeh jee..seb duit poket oooOOO..!Jangan takut kalu x pandai lukeh...lukeh owang lidi pon *Seni* gak...apa2x pon syukur dengan anugerah AllaH SWT pada kita semua.

Selalu Dengaq...

Penah korang dengaq dialog ni.... "Weeeiii...hangpa terror lukeh..,kami x pandai lukeh _ lukeh cacing boleh aaarrr...bla..bla..bla..!!!!..aku nak tanya soklan besaq ni ...,hangpa lukeh guna apa???...guna anggota ka atau pakai *Ultraman taro @ Doremon.com.my* keeee.....??? :P
Jawapan aku: Dimana ada kemahuan ...disitu da jalan .
Bila jumpa jalan itu...

"akan aku abadikan ia buat bekalan hidup hingga akhir hayat ....." >.<
Soklan : Korang camna.....??



mesti jawapan _____ Looooooo.... pikei la sendiri.....!!!!

No comments:

Post a Comment